Ruch i dieta

Możemy ćwiczyć całymi dniami, ale bez diety nie schudniemy ani trochę. Jeśli mamy nadwagę i chcemy to zmienić musimy zadbać zarówno o ruch, jak i o dietę. W naszej diecie powinno znaleźć się odpowiednio dużo warzyw i owoców. Na pewno na jakiś czas powinniśmy zrezygnować ze słodyczy, które możemy zastąpić właśnie owocami, ale nie suszonymi, ponieważ są one słodzone. Należy również unikać tłustych smażonych dań. Dania mniej kaloryczne to te przygotowywane na parze. Najlepiej zrezygnować z czerwonego mięsa i zastąpić je niskokalorycznym mięsem z kurczaka przyrządzanym na grillu. Powinniśmy odpowiednio łączyć potrawy. Istnieje bowiem kilka zakazanych połączeń, nie należy mieszać ziemniaków z sosem. Na czas diety możemy zrezygnować z ziemniaków, jeśli bardzo za nimi nie przepadamy. Na pewno nie powinniśmy podjadać wieczorami. Możemy sobie zrobić plan naszej diety. Planowanie posiłków spowoduje, że nie będziemy kupować niczego innego i zawsze będziemy jeść o właściwej porze. Jeśli wszystko dokładnie ustalimy będzie nam łatwiej. Nasz organizm wpadnie w tryb przyzwyczai się i będzie lepiej funkcjonował.